Monday, June 01, 2009

The Life Of A Cupcake.











BURP!
ALHAMDULILLAH :D


HAHA tarak kerja eh? Bukannya ape, tapi esok sudah mau balik kampung, so I took the liberty with open arms (and a happy stomach) to post this senseless, tarak kerja punye post because I don't think I'll be able to blog for a while since I'm going to my grandparents' at KB where the possibility of an internet connection is vague and screaming & annoying cousins is vivid. MWAHAHAHA :P Tapi enggak kisah pown sebab bila lagi nak jumpa diaorang kan? Hmm itu sajelaa. Wasalam :)

* Hari tu Ummi & Baba beli cupcake utk celebrate Anis Amanda punye 4th birthday. Saje saje je, lagipun dah lama tak makan cupcake. Sedap tu sedap jgak lah tapi kuih tradisional bunga tanjung lagi mantop! :D












Uitt? Wrapper pown kena lahap sekali ke? MWAHAHAA.